Tafelgesprek Mediërend leren

Tafelgesprek Mediërend leren

Mediërend leren is relevant wanneer leerprocessen anders verlopen dan verwacht.

Bij mediërend leren bundel je krachten voor gezamenlijke ontwikkeling, waarbij het contact met de leerling veilig en wederzijds is.

Ontwikkeling komt voort uit het aanleren of versterken van essentiële leervaardigheden, zoals waarneming, precisie en vooral: het vermijden van impulsief handelen. Door zelfregie en aandacht voor kwaliteiten te bevorderen, groeien zelfstandigheid en zelfredzaamheid, waardoor het moment van verdere ontwikkeling natuurlijk plaatsvindt.

Meer weten? Onze vrijwilliger Els verteld hier op donderdag 22 februari om 13.00 uur in de Bibliotheek Heemskerk alles over. Aanmelden mag maar is niet noodzakelijk: autismesteunpuntijmond@autisme.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Primary Color

Secondary Color

Layout Mode